Jag råkade visst svara dig privat förra gången. Detta händer titt som
tätt sedan denna lista ändrade sitt beteende; något jag inte verkar
kunna vänja mig vid…
Nu kom jag dock ihåg att svara till listan, för en gångs skull.

Den 19 oktober 2012 08:56 skrev Jan Öhman <jan_oh...@glocalnet.net>:
> Hej!
> Tack för svaren!
> Sidformatmall...
>
> Jag gör nog något fel när dokumentet skapas?
>
> Har gjort på följande vis. (Sidformat standard)
> - Anger storleken på sidan  (Format/Sida/Sida = A5)
> - Aktiverar sidfoten (Format/Sida/Sidfot = Sidfot På)
> - Markerar sidfoten och infogar sidnumret (Infoga/Fältkommando/Sidnummer)
>
> Nu visas sidnumret på alla sidor.
>
> Hur använder man olika sidformatmallar i dokumentet?
> Går deta att ändra i efterhand?

Ställ markören på en sida. Se till att formatmallsdialogen är öppen
(F11) och att sidformatmallar visas. Dubbelklicka på den sidformatmall
du vill ha. Klart.

Vänliga hälsningar

Johnny Rosenberg
ジョニー・ローゼンバーグ