Jag skulle väntat med att ge detta råd tills jag var hemma. Under Windows finns inte möjlighet att ange utskriftsformat. Jag ber hemskt mycket om ursäkt ifall du spenderat tid på att leta efter en inställning som inte finns.

Det är förstås fortfarande intressant att se ifall problemet finns kvar i LibreOffice 4.3 och i så fall skriva ihop en felrapport. För min egen del så har jag inga skrivarproblem i LibreOffice 4.2.4 eller 4.3 som körs på en maskin med Windows 7 Home Premium 64-bit, vilket säkert är till föga tröst för din del men indikerar i alla fall att det borde kunna fungera även för din del.

Med vänlig hälsning
Niklas Johansson