Hej!

Jag använder Infoga kommentar i texter jag arbetar med (i Libre Office, LO).
När kommentarerna sedan är överspelade vill jag ha bort rutorna för att få en
ren text. Med musknapp och i själva kommentarsrutan finns möjlighet att få
rutorna överkryssade. Men HUR avlägsnar jag överkryssade kommentarer?

Nästa fråga är om någon som arbetar i MS Word och Mac kan få bort mina
kommentarer, både överkryssade och icke.

Det sista jag vill fråga om är hur man i Word på Mac accepterar
textredigeringar som gjorts i LO och alltså erhåller en "ren" text även här.

Jag vet att LO och Word i Mac inte pratar så bra med varandra, men är det
omöjligt att utföra det jag frågar om ovan? Ska jag tänka om?

Tar tacksamt emot all sakkunskap!

Hälsningar
Carola