Hej, hoppas någon kan hjälpa mig med detta.

Jag har arbetat med en text, använt Registrera ändringar (och de är många) samt
Infoga kommentar. Nu vill jag dela på detta dokument och bara skicka andra
hälften till mottagaren.

Jag gjorde en kopia innan jag började. Formateringen försvann i kopian.
Jag klippte ut och klitrade in den del jag ville ha. Formateringen försvann, av
samma anledning gissar jag.
Då försökte jag radera första hälften som jag alltså inte var intresserad av
längre. Det gick inte att radera formaterad text.

Vad gör jag för fel? Eller snarare, hur ska jag bära mig åt för att få enbart
den delen som är relevant. Med all formatering och alla kommentarer? Hela
texten är på 90 sidor.

Jag skulle bli MYCKET tacksam om någon kunde hjälpa mig - fort!

Hälsningar
Carola