Den lör 31 okt. 2020 kl 16:29 skrev Lennart <lenn...@eml.cc>:

> Hej!
> Jag skulle också behöva hjälp med calc. Fast inte med någon speciell
> funktion, utan en manual helt enkelt, eller en bra lärobok där det finns
> exempel som visar hur man gör. Vore kul att lära sig. Alla tips är välkomna!
> mvh
> Lennart

På vilken nivå hade du tänkt? För de som inte vet hur ett kalkylprogram
fungerar över huvud taget, eller för de som är vana vid Excel och nu vill
använda LibreOffice Calc istället?

Det finns i alla fall en och annan video på YouTube om detta på lite olika
nivåer. En sökning på LibreOffice Calc Tutorial borde ge ett antal träffar.
Kanske inte så många på svenska dock.

Vänliga hälsningar

Johnny Rosenberg