Hi! Please, allow me to add some code here.

This form works nicely, but how could I make, for instance, asign to location a
given value, for instance the current user? Thanks!

1.1.1.1 $msg.get("eventNew")
#set($cclass = $xwiki.getDocument("XWiki.CalendarEvent").getxWikiClass())
#set($event = $cclass.newObject())
<form action="$doc.getURL('objectadd')" method="get">
<input type="hidden" name="classname" value="XWiki.CalendarEvent" />
<input type="hidden" name="xredirect" value="${doc.getURL('view')}" />
<dl>
#set($pclass = $cclass.get("location"))
<dd>$doc.displayEdit($pclass,"XWiki.CalendarEvent_",$event)</dd>
#set($pclass = $cclass.get("startDate"))
<dd>$doc.displayEdit($pclass,"XWiki.CalendarEvent_",$event)</dd>
#set($pclass = $cclass.get("endDate"))
<dd>$doc.displayEdit($pclass,"XWiki.CalendarEvent_",$event)</dd>
#set($pclass = $cclass.get("description"))
<dd>$doc.displayEdit($pclass,"XWiki.CalendarEvent_",$event)</dd>
</dl>
<input type="submit" value="$msg.get("eventAdd")" />
</form>

--
Ricardo Rodríguez
Research Management and Promotion Technician

Nota: A información contida nesta mensaxe e os seus posibles documentos
adxuntos é privada e confidencial e está dirixida únicamente ó seu
destinatario/a. Se vostede non é o/a destinatario/a orixinal desta mensaxe, por
favor elimínea. A distribución ou copia desta mensaxe non está autorizada.

Nota: La información contenida en este mensaje y sus posibles documentos
adjuntos es privada y confidencial y está dirigida únicamente a su
destinatario/a. Si usted no es el/la destinatario/a original de este mensaje,
por favor elimínelo. La distribución o copia de este mensaje no está autorizada.

See more languages: http://www.sergas.es/aviso_confidencialidad.htm