VAART-bericht van: "Pierre Verberght" <[email protected]>
Beste vrienden Op het kanaal Wintam Brussel is 1000 meter ten zuiden de brug van Humbeek een duwbak gezonken Hij is gewoon al varende doorgebroken de midden ligt op de bodem en voor- en achterschip steken twee meter boven water. Aan de Westkant van dit vaartuig is 20 meter vaarruimte tussen schip en schuine wal. Dinsdag rond 11 uur is de voorbijvaart alternatief vrijgegeven maar alleen in de daguren van 6 tot 22 uur. De duwbak met grond geladen is helemaal leeg gemaakt Maar hij komt niet naar boven doordat er enkele beunen volgelopen zijn. Er is nog geen idee hoe het verder moet. Groetjes van de VBR nautisch adviseur Pierre Verberght * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
