Hi everyone,

fyi, this is spam about investing in a Malaysian pyramid scheme.

To whoever sent this:

Kepada Bapak,
Assalamualaikum. Mohon jangan mengeposkan spam kepada kelompok ini.
Kami tidak berbicara dalam bahasa Indonesia atau Malaysia, dan topik
surat anda tidak relevan bagi kami.

Kami berbicara tentang "video blogging," tak ada investasi.

Bapak Andi Karvin

chewan52 wrote:
> Assalamualaikum semua... Terima kasih tuan moderator kerana memberi
> laluan untuk saya.
>

> Tukarkan RM10 anda menjadi RM100,000.00 !!!
>
> Secepat mungkin, jangan berlengah lagi...
> Program Ikhlas Untuk Pemodal Kecilan Multi Level
>

> Assalamualaikum,
> Saudara/saudari, muslimin/muslimat,
>
> Anda yg budiman, sblm anda menganggap surat ini tidak
> munasabah, saya cadangkan supaya anda membacanya
> terlebih dahulu. Selamat datang ke laman informasi
> kewangan rakyat Malaysia & luar negara di seluruh
> dunia dgn bermodalkan RM10 sahaja. Tidak kira apa
> [...]

Andy Carvin
Program Director
EDC Center for Media & Community
acarvin @ edc . org
http://www.digitaldivide.net
http://katrina05.blogspot.com
Blog: http://www.andycarvin.com

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/T8sf5C/tzNLAA/TtwFAA/lBLqlB/TM