Is the analysis of UNICAMP secret too?

The press has announced that a study made by UNICAMP would have certified
the safety of the electronic voting without printing. Only 5% of the votes
will be printed in 2002.

I've searched for that study and the person who signed it, but I couldn't
find it. Journalists have looked for their friends who published the news
and found out none of them had seen such study. In fact, the false news was
meant to cover up the forum that took place in Brasília, where there were a
lot of technicians, politicians, senators and others, from different
political parties, who, all together, fight for the Brazilian democracy.

I am expecting and I dare the TSE (Tribunal Superior Eleitoral) to publish
the whole study result made by UNICAMP, so that it can analyzed by other
independent technicians. I also dare the TSE to print all the votes in 2002,
which would be enough for us to trust the elections. Why don't they?

Jefferson Abreu

www.votoseguro.org

O Laudo da Unicamp é secreto também?

A imprensa noticiou que um laudo da Unicamp teria certificado a segurança da
votação eletrônica sem impressão. Somente 5% dos votos serão impressos em
2002. Procurei o tal laudo e quem o assinou e não achei. Jornalistas
procuraram e nem seus colegas que publicaram a notícia tiveram acesso à
íntegra do laudo. Na verdade a falsa notícia deste laudo teve uma única
intenção de abafar o Fórum que aconteceu em Brasília, com a presença de
vários técnicos, senadores e outros políticos de diferentes partidos que
estão unidos na luta pela democracia Brasileira. Estou esperando e dasafio o
TSE ( Tribunal Superior Eleitoral) a divulgar na íntegra o referido laudo e
quem o assinou. Desafio também o TSE a imprimir todos os votos já em 2002, o
que bastaria para se ter confiabilidade nas eleições. Porquê não fazem?

Jefferson Abreu

www.votoseguro.org