ngawur juga yang nerjemahin footage dari bahasa indonesia ke bahasa inggris

saat si pendakwah bilang "kalau pejabat-pejabat itu tidak mengambil
tindakan, kami akan demonstrasi"
tapi diterjemahkan pake bahasa inggris "if the government don't take
an action, we'll just burn the churches"

coba perhatikan di sekitar menit 2:12. koreksi jika saya salah

Wikan

On Fri, May 28, 2010 at 10:14 AM, sunny <am...@tele2.se> wrote:

> Untuk melihat video footage, click situs dibawah ini:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=pgpHHoIvU2I
>
> Tuesday, May 11, 2010
> 11:23 Mecca time, 08:23 GMT
>
> Indonesian Christians under attack
>
> Violent attacks against Christians in Indonesia have forced the closure of 20
> churches in recent months, testing the fragile religious balance in
> predominantly-Muslim nation.
>
> But the government denies the incidents are a sign of growing religious
> intolerance, putting the blame on politics and regional elections instead.
>
> Al Jazeera's Step Vaessen reports from West Jav

Kirim email ke