Szerintem nem helyette, hanem mellette kéne, hogy elkészüljön. Egyébként a
webes hivatkozásnál lehet, hogy elég lenne simán magyarítani a
paramétereket, mivel a könyveknél, folyóiratoknál volt probléma, hogy a
citebook és citejournal nem kezelt bizonyos összetett paramétereket, amiket
Pasztilla megoldott a cit-sorozatban. A Webes hivatkozásra a citeweb
paraméterei elégségesek, kezeli az archivot is, csak nem magyar. A források
nagy százalékában elégséges a régi cite-sorozat is, akinek az már
megszokott, maradjon meg a lehetőség.
I.