A szépségnek nagyon sok fajtája van. Barbra Streisand alapvetően rém csúnya,
de a belülről jövő kisugárzástól gyönyörű tud lenni. Először definiálni kéne
a klasszikus szépséget. És egyáltalán. A szépségideál korról korra változik.
Rubens idejében én gyönyörű lettem volna :-) Elég klasszikus? :-DDDD
Ivanhoe