Én hiányolom az írásból, hogy nem veszi figyelembe azt a törekvését a
Wp-nak, hogy az egyes szócikkeket forrásokkal kell alátámasztani, amelyek
nem lehetnek elsődlegesek, valamint hitelesnek kell lennie. Persze ettől még
nem lesz azonos a Britannicával, de nem azonos szerintem ezzel a
konklúzióval sem, amit leír a végén:

> A második szerint a tudomány meg a tudományos ismeretterjesztés mellett meg
> fog jelenni egy harmadik kategória is, amelynek a Wikipédia az egyik korai
> előfutára: ez valamiféle „meggyőződéstudomány” lenne, ahol az emberek
> ugyanúgy kollektíven döntenének arról, hogy melyik történelmi adat helyes,
> mint ahogy arról is, hogy ki a legalkalmasabb az ország vezetésére.

I.