Turpinot par aktuālo jautājumu: Vikimaratonu

1) Apbalvošanai būtu kaut kad jānotiek. Man teica, ka balvas ir, stāv
skapī, tā kā nav tā, ka pēkšņi pārdomāja vai tamlīdzīgi. Bija grandiozāki
plāni, bet tagad esot cits budžets. No mūsu puses ir izdarīts un nosūtīts
viss.
2) Šogad nebūs nekādu īpašu aktivitāšu šajā sakarā, saistīts ar to pašu -
budžetu. Vai varam apsvērt izņemt Vikimaratona logo no pirmās lapas?

 Mārtiņš