Datumi diezgan tālā nākotnē. Labprāt dotos, bet tikai mēnesi pirms varēs skaidrāk saprast, vai tieku. Labprāt arī nakšņotu. Interesē, ar ko tur var aizbraukt un kur tieši mēs paliekam pa nakti (es jau labprāt arī teltī paliktu).

----- Reply to message -----
Subject: Re: [Wikimedia-lv] Vasaras vikitikšanās ar igauņiem
Date: 2017. gada 2. maijs 13:51:25
From: Mārtiņš Bruņenieks <marti...@gmail.com>
To: Wikimedians of Latvia User Group list <wikimedia-lv@lists.wikimedia.org>
Sveiks!

Par lietuviešu piesaisti ar Ivo īsi diskutējām, baltkrieviem vajag vīzu un vairāk naudu.
Vietas izvēle esot tāda, jo kādam tur ir sakari, bet gan jau arī jokam ir nozīme :)

Man pašam nederēs svētdiena, bet sestdienā gan varētu tikt.

Mārtiņš

Augsta līmeņa troļļošana - pie Vana-Vigalas piekļaujas ciems https://et.wikipedia.org/wiki/Läti_(Vigala), no igauņu valodas - Latvija.

Par būtību - man personīgi jāpadomā un vispār jāsaprot, ko es daru 29./30. jūlijā. Kāda prgramma? Vai nav lietuviešu jāpasauc arī (ja tādi sastopami)? Varbūt baltkrievus paievilkt Eiropā?

E.

2017. gada 2. maijs 13:12 Mārtiņš Bruņenieks <marti...@gmail.com> rakstīja:
Ivo (aktīvākais igaunis no pagājušās tikšanās) piedāvā rīkot latviešu-igauņu vikitikšanos 29.-30. jūlijā Igaunijas ciematā Vana-Vigala. Vai no mūsu puses būtu interese? Vai mēs gribētu nakšņot vai braukt atpakaļ vakarā? Vai mēs gribam rīkot paši un darīt to Latvijā? Diskutējam!

Kurš gatavs piedalīties?

Mārtiņš