Sveiks!

Daļai dalībnieku ne pārāk patika tikšanās kafejnīcās, jo tas netieši liek
tur kaut ko pasūtīt un viņiem jaunajās telpās šķita ērtāk.
Domāju, ka varam rīkot arī kādas sanāksmes centrā. Turklāt organizēt var
jebkurš, es pat priecātos, ja kāds tā sāktu darīt.

Turklāt jaunajās telpās ir vairāk doma arī kopīgi kaut ko pastrādāt, bet
kafejnīcās vairāk bija tikai diskusijas.

 Mārtiņš