Здравствуйте, коллеги!

Кстати, в The Voice Intro Project вот как сформулировано:

What to say

Typically people say:

"Hello, my name is [name]. I was born in [place] and I have been [job or
position] since [year]"

You're welcome to say more!

Listen to some of the examples, in the project's English-language
category<https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Voice_intro_project_-_en>
.
What not to say

   - Don't mention that you're making a recording for Wikipedia/Wikipedia
   Commons
   - No advertising, pitching for work, advocacy, proselytising or politics.

Соответственно, получается, не ко всем полученным записям имеет смысл
ставить категорию Category:Voice_intro_project

С уважением, Владимир.

  Медейко Владимир Владимирович
  тел. +7-921-940-39-79