Rýchle novinky: pripravuje sa centrálny baner, ktorý by mal byť spustený čo
najskôr; ak bude čas (alebo dobrovoľník - hláste sa!) tak aj samostatná
slovenská webová stránka.

Podrobnejšie som sa o téme rozpísal na Wikipédii:
https://sk.wikipedia.org/wiki/Wikip%C3%A9dia:Kr%C4%8Dma/Novinky#Zachr.C3.A1.C5.88me_spolu_slobodu_panor.C3.A1my.21

Podstavou je aby poslanci vedeli, že sa zaujímame, takže základom je ich
kontaktovať a vysloviť svoje zdesenie a argumenty proti zrušeniu slobody
panorámy. Kontakty sú na
http://www.europskyparlament.sk/sk/zoznam_poslancov.html

Spolu dokážeme slobodu ubrániť!

Dňa 18. júna 2015, 16:50, Michal Matúšov <ku...@i-espero.info> napísal(-a):