Zdravím.

Tento víkend sa vo Viedni uskutoční prvá, medzinárodná Konferencia
Wikizdrojov (
https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikisource_Community_User_Group/Wikisource_Conference_2015
). Z Wikimedie SK sa konferencie zúčastním ja. Témami mojej účasti bude:

   - význam Wikizdrojov pre šírenie kultúry
   - konkurenčná výhoda Wikizdrojov oproti podobným službám
   - spolužitie a spolupráca s verejnými inštitúciami (napr. Slovenská
   národná knižnica) a komerčnými subjektami (napr. Zlatý fond)
   - rozvoj Wikizdrojov s malou jazykovou komunitou (so špeciálnym
   zameraním na Wikizdroje v rusínčine)

Okrem iného sa zameriam na možnosti ako obohatiť slovenské Wikizdroje z
národného projektu DIKDA ( http://www.snk.sk/sk/dikda.html ). O konferencii
som informoval aj Slovenskú národnú knižnicu ale medzi účastníkmi ich
nevidím.

Moju účasť na konferencii môžte sledovať aj na Trelle:
https://trello.com/c/wU4ZaVmU

Majte sa!

--
Michal Matúšov