Ahojte,
drobná technická: termín byl prodloužen do 17/1/2016.

Zdravím,
Honza

Dne 7.1.2016 v 9:20 Michal Matúšov napsal(a):

Zdravím.

Ešte 2 dni, do 9.1. 23:59, je možné požiadať o štipendium na Wikimániu. Wikimánia, ktorá sa tohto roku uskutoční v malebnej dedinke v Talianskych horách, je najväčšou udalosťou (a viac-menej oslavou) wikimedického hnutia. Počas Wikimánie prebieha mnoho prednášok, diskusií, zasadnutí pracovných skupín ale aj koncertov a ďalších oddychových činností.

Ja sám som sa na Wikimánii raz zúčastnil a bola to úžasná skúsenosť, ktorá mi dodala nový entuziasmus a skúsenosti a rozhodne účasť odporúčam!

Viac informácií a žiadosť: https://wikimania2016.wikimedia.org/wiki/Scholarships

S pozdravom
Michal Matúsov
Wikimedia Slovenská republika