Zdravím.

Blog som obnovil už pár dní po znefunkčnení ale až teraz som sa naň mohol
trochu viac pozrieť. Zatiaľ nie je zvlášť pekný, ale zato plne funkčný:
http://blog.wikimedia.sk/

Ak sa vyznáte do bezpečnosti WordPressu alebo máte návrhy na jeho
skrášlenie alebo zlepšenie funkcionality, oceníme ich!

Majte sa

KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)

Dňa 18. októbra 2016, 22:13, Michal Matúšov <ku...@i-espero.info>
napísal(-a):