Zdravím.

V posledné dni sme sa hlásili hlavne na sociálnych sieťach a menej na
epošte. A máme na to dobrý dôvod! Patrik Kunec a moja maličkosť sa totiž
účastnia Wikimedického stretnutia strednej a východne Európy.

Patrik sa zúčastnil hlavne programu zameraného na GKAM (Galérie, Knižnice,
Archívy, Múzeá) a vzdelávanie; ja som zatiaľ bol na školení facilitovania a
témach ohľadom práce v orgnizácii a podpory komunity. Spolu sme sa
zúčastnili zasadnutia k Stratégii 2030.

Stretnutia sa však môžte zúčastniť aj vy - virtuálne! Organizátori
vysielajú naživo z jednej z prednáškových miestností, môžte do komentárov
písať svoje otázky a na konci ich priradený dobrovoľník predstaví
prednášajúcemu. Pre priamy prenos (a záznam) vás pozývam na
https://www.facebook.com/WikimediaPolska/

Ja osobne som mal 2 prednášky:

   - Software for organisational work

<https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_CEE_Meeting_2017/Programme/Submission/Software_for_organisational_work>
   - Why does people value what they value - value structures in CEE

<https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_CEE_Meeting_2017/Programme/Submission/Why_does_people_value_what_they_value_-_value_structures_in_CEE>

S Patrikom sme sa už dohodli, že sa onedlho stretneme a porozprávame sa ako
začleniť naše skúsenosti do širšej práce vo WMSK. Avšak, sami toho veľa
nemôžme zvládnuť a pre ďalší rozvoj je veľmi dôležitá väčšia spoluúčasť.
Zamyslite sa preto prosím aj vy, ako by ste vedeli a chceli pomôcť na
spoločných projektoch - určite sa nejako dohodneme ;-)

Majte sa
Michal Matúšov
Wikimedia Slovenská republika
predseda