Ahoj Michal,

bolo by vhodné spracovať témy, na ktoré by sa malo "pozrieť".

Peter
Od: wikimedia-sk-requ...@lists.wikimedia.org
Komu: wikimedia-sk@lists.wikimedia.org
Dátum: 01.12.2017 13:00
Predmet: Wikimedia-SK Súhrnná správa, vydanie
Príspevky do konferencie Wikimedia-SK posielajte na adresu:
wikimedia-sk@lists.wikimedia.org

Pre prihlásenie alebo odhlásenie použite webové rozhranie na
adrese:
alebo zašlite e-mailom správu so slovom 'help' v predmete alebo v
tele na adresu:
wikimedia-sk-requ...@lists.wikimedia.org

Správcu konferencie môžete kontaktovať na adrese:
wikimedia-sk-ow...@lists.wikimedia.org

Ak budete odpovedať na príspevok, prosím zmeňte predmet (Subject:)
na niečo presnejšie ako: "Re: Contents of Wikimedia-SK digest..."

Dnešné témy:

  1. Poľský inštitút chce prispievať do Wikipédie
     (Michal Matúšov)

Message: 1