Zdravím!

Takže v sobotu doobeda som počas LingvaFestu odprednášal o rôznych málo
známych spôsoboch ako si zlepšiť jazykové schopnosti pomocou Wikimédie a
hneď potom som viedol kurz používania Prekladaču obsahu.

Organizátori (Edukácia@Internet) ma poctili výborným miestom s
profesionálnym video-záznamom (pošlem odkaz keď budú zverejnené), účastníci
si pochvaľovali a viacerí sa prihlásili na odber noviniek a diskusiu (vítam
novo pridaných!). Dokonca aj kameramani sa vyjadrili, že sa naučili niečo
nové, čo ma samotného trochu prekvapilo :-)

Dokým budú zverejnené nahrávky dávam k dispozícii aspoň prezentáciu (nie je
samovysvetľujúca (veľa som ukazoval projekty priamo na webe) ale so
skúsenosťami s wiki-projektami ukáže jasnú cestu). Okrem iného tam sú
priamo klikacie odkazy (viaceré neboli počas prednášky zobrazené ako text,
lebo boli pridlhé).
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:WMSK_-_Zlep%C5%A1i_si_jazyk_pomocou_Wikip%C3%A9die,_Wikim%C3%A9die.pdf

Tiež dávam do pozornosti ostatné prezentácie WMSK, ktorými sa môžeš
inšpirovať a pripraviť vlastnú prezentáciu (pamätaj, sú pod slobodnou
licenciou ;). Doteraz bolo zvykom, že WMSK preplácala cestovné keď niekto
chcel prednášať (najbližšia príležitosť bude OSSVíkend
<https://ossvikend.sk/> 20.-21.10.2018) a verím, že tento zvyk zachová.
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Presentations_from_Wikimedia_Slovakia

Pekný deň!
Michal Matúšov (Redaktor:KuboF Hromoslav)
Wikimedia Slovenská republika, predseda
Predstavte si svet, kde všetci ľudia slobodne zdieľajú všetky vedomosti
ľudstva. Taký svet tvoríme!
Pomôžte nám pomáhať
http://2percenta.wikimedia.sk

št 20. 9. 2018 o 18:54 Michal Matúšov <michal.matu...@wikimedia.sk>