teşekkürler başak,

sığırcık sürüsü simülasyonu çok ilham verici gerçekten.

en önemsediğim başlık ise şu oldu, üzerinde düşünmeye değer:

"*sözel tarihi, halk kültürü kaynakları vb.'yi göz ardı ederek taraflı
bakış açısı mı üretiyoruz, bu tür kaynaklarını nasıl kullanabileceğimiz
kaynaklar haline getirebiliriz. Bir basılı yayın haline getirilmemiş sözel
bilgileri video-söyleşiler halinde commons’a yükleyip değerlendirmek mümkün
olur mu?"*

kibele