Haberlerde de sözü edilen, Vikipedi'den ilgilenilmesi istenilen içeriğin ne
olduğunu belirtilmese de de, ''Irak ve Şam İslam Devleti'nin petrol üretimi
<https://tr.wikipedia.org/wiki/Irak_ve_%C5%9Eam_%C4%B0slam_Devleti%27nin_petrol_%C3%BCretimi>''
adlı
sayfayla ilgisinin olabileceğini düşünüyorum. Mesela sayfa da; ''*I**ŞİD'in,
petrol kaçakçılığı yaparak Türkiye, Ürdün, Irak ve İran gibi ülkelere bu
petrolü sattığı iddia edilmektedir''* gibi bir ifade var. Bununla ilgili
zamanında bir yorumum olmuştu
<https://tr.wikipedia.org/w/index.php?title=Irak_ve_%C5%9Eam_%C4%B0slam_Devleti%27nin_petrol_%C3%BCretimi&type=revision&diff=16345308&oldid=16345289>.
Umarım, İdari tedbir hakkında daha fazla bilgi edinebiliriz.