A promessa eles estão feliz, só o como chegar na promessa que eles não
estão tanto...

   - The creation of all materials listed;
   - Partnership with at least 3 large schools (~5000 students);
   - Partnership with at least 5 teachers to release content;
   - Association with at least 5 groups of free culture;
   - Getting double the number of people following the Wikipedia in
   Portuguese Facebook page, and reach at least 1000 followers, in the pages
   of other projects;
   - Getting hold workshops for at least 150 people of all ages;
   - Present lectures in all regions of Brazil;
   - Achieve at least 10 new volunteers to Wikimedia Brazil (today we have
   ~32, so +30%);
   - Achieve at least 150 new volunteers for Lusophone projects (~+10%),
   being at least 50 girls (~+66%);

Isso é o que eu prometi, só que tem uns 20k de como podemos fazer isso.

+55 11 97 97 18 884