Oi Rodrigo,

Eu tenho disponibilidade para participar e ajudar. Moro em São Paulo então
acho que fica mais facil de se planejar em cima da hora.
Como sou nova no grupo precisaria de orientação para poder ajudar mantendo
os interesses do grupo. Mas não me incomodo de ir só pra ajudar em tarefas
braçais também e conhecer vocês.

Olhei a página e gostaria de sugerir alguma coisa interessante para o
espaço de 2h, mas sinceramente não sei quais atividades são permitidas ou
não.

Bom, fico no aguardo então para ver se vocês vão precisar de ajuda.

Aposto que vai ser bem legal!

*- - -*

*Elisa Glauce Matte *| Translator

English | Portuguese | Spanish

Phone: +55 11 97226 0385

E-mail: elisa.g.ma...@gmail.com

*Hello there!*It is an honor for me to be in contact with you and your
company! If you are thinking of requesting my translation services and want
to know a little more about me, please visit my LinkedIn
profile<http://br.linkedin.com/in/elisaglaucematte/en>.
I keep it updated with all my latest work and information. If you have
already worked with me and was satisfied (or not) with the outcome, please
don't be shy and let me know how you feel! You can send me an email to
elisa.g.ma...@gmail.com, post a recommendation on
LinkedIn<http://br.linkedin.com/in/elisaglaucematte/en>or just go
about clicking on the competencies you think are fit! Thank
you very much for taking your time and letting me know how I'm doing! Have
a great 2014!