== German: - english see below ==
Hallo zusammen,

gerne möchte ich auf einen neuen Artikel auf wikimedia.ch aufmerksam
machen, einen Kurzbericht über einen Besuch in Haifa zur Vorbereitung
der Wikimania 2011:

* http://wikimedia.ch/News
(deutsch / englisch, weitere Übersetzungen sind willkommen)

Einen ausführlichen Bericht zu den einzelnen Treffen und Besprechungen
samt Links zu den entsprechenden Bildern auf Wikimedia Commons habe ich
vor einigen Tagen an die Vorstände von Wikimedia Israel und CH sowie dem
Planungsteam gesandt. Da er persönliche Daten enthält möchte ich ihn
nicht öffentlich ins Internet stellen, gebe ihn auf Anfrage aber gerne
heraus.

Hauptkategorie auf Commons mit Bildern (siehe Unterkategorien):
* http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Wikimania_2011
private Bilder (GFDL / CC-BY-SA):
* http://www.80686-net.de/photos/index.php/Travel/2010-09-Israel

/Manuel

== English: ==
Dear all,

I'd like to mention a new article on wikimedia.ch, a short report of a
visit to Haifa to prepare Wikimania 2011:

* http://wikimedia.ch/News
(english / german, additional translations are welcome)

There is a detailed report about the meetings including links to the
specific pictures on Wikimedia Commins which I have sent to the board of
Wikimedia Israel and CH as well as to the planning team a few days ago.
As it holds personal contact data I don't want to put it into the public
internet but I am glad to forward it to interested parties.

Main category on Commons with pictures (see subcats):
* http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Wikimania_2011
Private pictures (GFDL / CC-BY-SA):

--
Regards
Manuel Schneider

Wikimedia CH - Association for the advancement of free knowledge
www.wikimedia.ch