Kære Ole Andersen m.fl.

Jeg afholder et wikipedia-kursus på Film- &
Medievidenskab<http://mef.ku.dk/ansatte/?id=107209&vis=medarbejder>,
Københavns Universitet til efteråret, hvor de studerende skal lære at
formidle gennem en konkret produktion. Og da vi på instituttet ikke
allerede har et omfattende Wiki-opslag, er det oplagt at 'slå to fluer med
et smæk', dvs. at de studerende producerer et/flere wiki-opslag, mens vi/KU
får nogle/flere sådanne.

Desuden tænker jeg, at det er meget oplagt med et samarbejde ml. Wikipedia
DK & Københavns Universitet, hvorfor jeg vil høre, om vi kan snakke sammen
herom - gerne i løbet af påsken?
Jeg håber derfor, at vi snarest kan snakkes ved (evt. på: 6081 7445)!

I dette forår har jeg desuden afholdt et lignende kursus - i samarbejde med
Roskilde Festival, hvilket du/i evt, kan læse mere om
her...<http://sis.ku.dk/kurser/viskursus.aspx?knr=149920&sprog=1&forrige=66253>

Hilsenogha'detgodt

Nalle Kirkvåg
Journalist, cand.comm.