2009/1/23 Cezar Maroti <cezar.mar...@gmail.com>:
> Dar din cate imi dau seama sediul e doar formal.
> E nevoie de un sediu care chiar sa fie functional? Sau e nevoie doar
> de un sediu care sa apara in acte?
> Banuiesc ca va fi mai mult o organizatie virtuala. Deci nu ar fi
> nevoie de un sediu propriu-zis. Ci doar de un sediu juridic care sa
> apara in acte. Nu trebuie folosit neaparat ca un sediu pentru oameni
> care sa lucreze acolo, etc. Deci ar utea foarte bine sa fie o camera
> dintr-o universitate, sau un apartament, etc.
> Nu cred ca merita sa asteptam atata pentru un detaliu ca asta.
>
> Voi ce credeti?

> [...]

Pai depinde mult de ce vrei sa faci cu asociatia respectiva. Probabil
ca la inceput ar merge si un sediu doar cu numele, problema e ca nici
pe ala nu il avem. Daca aveti o solutie, poate ar trebui sa scrieti la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cafenea , acolo ar avea o
audienta mai amre mesajul

Andrei