In opinia mea cea mai buna varianta ar fi ca asociatia sa se inchege
in jurul unei universitati de stat. Putin conteaza care ar fi aceea.
Dar eu personal as opta pentru o universitate din Bucuresti. Acolo
sunt cele mai multe sedii centrale deci si bani si acolo sunt tot
odata si cei mai multi studenti potentiali voluntari implicati in
proiecte.
Pentru asta am avea nevoie de cineva din cadrul unei universitati
(prof. univ, dr, drd, conf, lect, asist) care sa ne poata facilita
eventual obtinerea unui spatiu (fie el si o magazie) in cadrul unei
universitati

Veniti si cu alte propuneri