48Mobil: 070 - 207 80 05Epost: [EMAIL PROTECTED]

Date: Fri, 30 Nov 2007 22:06:49 +0100From: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL
PROTECTED]: Re: [WikimediaSE-L] Ny wikiprojekt för sverige?Wikipedia på
grønlandsk finnes; Max har foreslått Wikibooks på grønlandsk, noe som ble
avvist grunnet mangel på interesserte morsmålstalere. Så forslaget i seg selv
er ikke bisarrt, men at det stilles med en 11-årig svenske som eneste
interessent er litt bisarrt. :-) (Og jo, adm på Meta har oppdaget Max'
bedrivelser.) ;-)