Hej,

Ja, jag kan förstå att det ser lite märkligt ut. Man behöver nog dagordningen
(http://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Sverige/Styrelsen/N%C3%A4sta_dagordning)
 för att förstå det hela: vi har haft svårt att få tillgång till adressen
www.wikimedia.se, som WMF äger men som de enligt uppgift har slarvat bort
inloggningsuppgifterna till. När Frank var här berättade jag det för honom som
bara skrattade och sa att han skulle fixa det. Därav det nya förslaget istället
för att försöka hitta en alternativ adress.

Jag hoppas att det förklarar saken något.

Med vänliga hälsningar,
Lennart Guldbrandsson, ordförande för Wikimedia Sverige Tfn: 031 - 12 50
48Mobil: 070 - 207 80 05Epost: [EMAIL PROTECTED]> To:
wikimediase-l@lists.wikimedia.org> From: [EMAIL PROTECTED]> Date: Wed, 23 Jan
2008 18:45:06 +0100> Subject: [WikimediaSE-L] Hemsidan> > Jag läste
styrelseprotokollet där det stod om hemsidan "Att vi låter > Frank Schulenburg
ta hand om saken och att Joakim vidarebefordrar de > uppgifter han fått av WMF
till honom"> > Vad menas med det?> -- > Stefan> > >