Hej,

Wow, vad coolt. Jag har haft begränsad datortillgång senaste tiden, men jag är
gärna med på ett hörn också. Om jag hinner, vill säga. Hur har ni tänkt att
lägga upp arbetet?

/Lennart

Lennart Guldbrandsson, ordförande för Wikimedia Sverige
http://se.wikimedia.org/wiki/Huvudsida

Tfn: 031 - 12 50 48
Mobil: 070 - 207 80 05
Epost: [EMAIL PROTECTED]