Hei.

Jeg skal på lanseringa av prosjektet i Kenya den 13. januar (jeg skal
studere et halvt år i Tanzania, men semesteret begynner ikke før 19. januar,
så da har jeg tid til å besøke Nairobi først), så jeg kan godt ta bilder
der. Jeg kjenner også noen av de som er med på prosjektet i Kenya, så om jeg
kan være til hjelp med å formidle kontakt gjør jeg gjerne det. :-)

--
Jon Harald Søby
http://meta.wikimedia.org/wiki/User:Jon_Harald_S%C3%B8by