Det skulle jag såklart ha nämnt i på en gång, ja, det är i Stockholm.

Det finns en del tips här på vår wiki men vi borde styra upp så att vi
har en tydligare grundpresentation att utgå ifrån. Jag lägger till det
på att-göra-listan.

<http://se.wikimedia.org/wiki/Presentera_Wikipedia>

Nu har vi en som anmält dig frivillig redan, men det kommer även
workshops under våren som vi behöver ha fler frivilliga till. Återkommer
med information med detta när datum börjar bli klara.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>