Јован Вуковић wrote:

> Е драго ми је што је конференција протекла у реду. Само имам пар
> питања. Да ли неко планира да пише извештај (вероватно филип) и када
> ће отприлике да стигне. Прочитао сам овај извештај на пољској
> викимедији и видим да је отказано једно предавање. Извештај иде само
> до суботе тако да ме интересује и да ли су одржана остала предавања у
> недељу или је било неких проблема.

Ja rekoh i ranije: Ovih dana sam veoma zauzet, pa ne mogu nista da
garantujem. Snazno apelujem na kolege da doprinesu izvestaju. Stavise,
mislim da bi bilo lepo kada bi izvestaj bio kolaz raznih komentara
raznih ljudi (bilo iz organizacije, bilo iz publike). Posto sam bio
prisutan najvise od svih, dopunicu onim delovima koji fale, ali u neko
kasnije vreme.

I da, i u nedelju je otkazano Milosevo predavanje, jer se nesto bio
razboleo, pa nije mogao da dodje.