Pa ne treba da nas cijene likovi koji sire laznu propagandu o primanju
para od nekakvih izmisljenih NGO, kao Veljko ili mozda Verlor :) npr.
Takodje ne moze se dozvoliti da na Vikipediji svako pise svoju verziju
istorije i onako kako mu volja. Postoje pravila uredjivanja i ko ne
moze da ih prihvati, mi tu nista ne mozemo. Na nasim prostorima ni
strucnjaci nisu u stanju da pisu objektivno udzbenike iz istorije za
ucenike osnovnih i srednjih skola, a kako onda da se sloze obicni
ljudi, kojima istorija nije profesija. Ne znam da li je neko gledao
OKO na RTS-u, prije par sedmica, gdje je tema bila upravo ta, tj kako
svaki narod bivse JU pise svoju istoriju ignorisuci postojanje drugih
pored i oko njega.