Pa od nečega treba početi. :) A ovako nešto je baš veliki ulog u
budućnost. Ovi klinci tako stiču samopouzdanje da mogu nešto da
urade od svog života i ko zna možda neki od njih postanu budući
inovatori u informacionim tehnologijama.

Što se tiče proizvodnje i proizvoda, to je sasvim druga priča. Nije
dobra ideja da se država miješa u te stvari. Država treba samo da
obezbijedi pravni okvir, a preduzeća i menadžeri koji ih vode treba
da mijenjaju mentalitet, prave jedno jače od više manjih
nekonkurentnih preduzeća ako treba, i pakuju svoje proizvode po
savremnim proizvodnim i markentiškim standardima. U protivnom, nećemo
nikada biti konkuretni na svijetskom tržištu. Ovako kako funkcioniše
danas svijet, protekcionizam jedne male ekonomije je liječenje jedne
bolesti prouzrokovanjem druge, još opasnije. Mi nažalost nismo
supersila da možemo tako da se ponašamo, nego moramo izračunati gdje
nešto treba žrtvovati, da bi se na duži rok dobilo.