Гугл је недавно објавио нову услугу на адреси
http://translate.google.com/toolkit . Реч је о алаткама за превођење уз помоћ
аутоматског преводиоца, а за нас је значајно што подржава и Википедију -
значи можете унети адресу чланка на енглеском, и он ће га превести на српски
и то очувавајући (нажалост, само делимично - референце, поднаслове)
викитекст.

Превод, наравно, није прихватљивог квалитета за Википедију. Међутим, нашао сам
да ми је у пракси далеко лакше да исправљам аутоматски превод него да сам
преводим од нуле. У сваком случају, препоручујем да испробате.

Најзад, преводи ће се користити за попуњавање Гугловог корпуса, тако да што
више људи буде преводило, то ће аутоматски преводилац постајати бољи.