Hteo bih ako je moguce da Srbija organizuje i na wikipediji vise radi ako se
uopste radi ali ja sam nisam strucnjak za ovu oblast.
Ako sam dobro shvatio srpskohrvatski jezik je dijalekt po wikipediji ili nekom
ko je bio dovoljno mudar da saopsti takvu vest.
S druge strane broj bajtova za srpski i hrvatski jezik su neuporedivo razliciti
jer neko srpski jezik deli na mnogo dijalekata pa cak i torlacki a hrvatski je
samo jedan. Nema ikaviskog, kajkavskog cakavskog dijalekta pa je i broj bajtova
neuporediv.
Daj jednom  osvestimo se i prionimo na posao dok jos nesto mozemo uraditi jer
za koju godinu ocekujem da ce Srbi govoriti srpskim jezikom kao dijalektom
hrvatskog jezika.
SANU bi mogla malo da prodrma svoje clanove i zamoli ih za rad na srpskom
jeziku dok jos postoji. Posebno je ugrozena cirilica pa bi o ovome trebalo
dobro razmisliti i dati neko realno resenje a ne cekati da ono "padne s neba".
R. Bajic