2009/12/19 Михајло Анђелковић <michael.angelkov...@gmail.com>:
> Него, шта кажете да покушамо да направимо видео-снимак седнице?
> (сечење делова по жељи) Ако бисмо могли, интересовало би ме пар
> ствари:
>
> 1. Треба ли да понесем продужни?
> 2. Из којих формата могу (и колико лако/тешко) добити ogg видео и чиме?

Понеси продужни, то никад не шкоди.

ffmpeg, односно mencoder који користи ffmpeg. ffmpeg се користи врло
лако: ffmpeg -i file.mpg file.ogg. По дифолту би требало да звук
енкодира у ворбис, а видео у теору. Ипак, треба користити и друге
свичеве, пошто ће фајл бити значајно већи јер по дифолту ffmpeg
користи неку високу резолуцију. У сваком случају, можемо се поиграти
тиме, па тачно установити шта и како.

Као што Славен рече, mpeg је најбољи као улазни формат јер декодери
постоје, а MPEG чува битне информације. Ако користиш MPEG1, онда је
свеједно, ако користиш MPEG2, онда треба да користиш програм стрим.

Ако којим случајем имаш могућност за MPEG4/H264 у AVI контерјнеру, користи то.