Странице са подацима као што су бројеви телефона, адресе корисника/других
људи и сл., треба брисати и вратити само ревизије у којима исти не постоје у
случају да страница има и неки други значајан садржај. Што се тиче писања
биографија, нарочито људи који су живи а нису јавне личности или широко
популарни па се о њима може наћи информација на све стране, мишљења сам да
њихове биографије уопште не треба да иду на енциклопедију. Уосталом, писати
о људима који су слабо познати или непознати, те о њима има врло слабо
информација, нико раније није писао, још важније, објавио неку биографију о
њима, је равно оригиналном истраживању. Цијела прича није проста и
једноставна, али у сваком случају треба обратити пажњу на ово.

Славен