On 06/12/2010 10:42 PM, Djordje Stakic wrote:
> Mihajlo, jel mozes da posaljes slike sa 4. regionalne konferencije na ostavu,
> u kategoriju slicnu ovoj:
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Third_Regional_Conference_of_Wikimedia_Serbia
>
> Ista molba vazi i za Anu, Ana znam da imas super slika i podeli ih sa
> svima nama :).
>
> Ocekujemo izvestaj, Filipe nadam se da ces naci bar malo vremena u
> ovoj guzvi oko ispitnog
> roka da sastavis neki tekst o tome. Ako bi bilo i ovih slika, to bi
> bio pun efekat.
> Da nam dokumentovanost bude bar na niovu prethodnih...

Nisam jedini koji je bio oba dana prisutan i svako je slobodan da napise
izvestaj. Nervira me to sto, kada su izvestaji u pitanju, uvek se po
default-u upire prst ka meni. Posle pet godina, malo mi je dosadilo da
pisem izvestaje. Nadam se da ce se neko drugi prihvatiti toga u
buducnosti, ali i za ovaj konkretan slucaj. :)