El 25/11/2010, a las 06:17, Nikola Smolenski escribió:

> А највише на папагаја.

Evropski orao i ovaj koji zivi na nasim prostorima nema grbu na kljunu. Ne znam
odakle im to.  :) Bjelorepan je npr. idealan model. Elegantan, ponosan u
drzanju, gospodski u letu i kada miruje... Mozda su bas uzeli kao model
juznoamerickog papagaja. :) Mozda iz neke prastare stilizacije sa nekog grba,
ko ce ga znat. Inace perje na vratu mu se vrlo rijetko rasprsa u letu, tako da
ni stara stilizacija vrata nije imala nekog smisla. Ipak, to se cesto desava
americkom orlu. Imam neke video snimke razlicitih vrsta orlova u letu pa sam ih
bas juce pustao. Ja bih ovako. Prikupio bih razlicite snimke naseg orla, a nije
da ih je tesko nabaviti, pa bi pokusao neku stilizaciju na osnovu njih, ako su
vec htjeli nesto da mijenjaju, navodno modernizuju.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Eagle_In_Flight_2004-09-01.jpeg

Fruskogorski bjelorepan: http://www.b92.net/zivot/opstanak.php?nav_id=262433