Хм, код Дејана јесте Зоцкијев код. То дакле значи да се неком јавља
проблем а неком не. Филипе, да ли си ти на вектору? Можда је у томе
разлика (Дејан користи монобук). Треба то испитати. Можда да свима
који користе ту скрипту уклонимо из јс и оставимо поруку на страни за
разговор. Мислим да је то најбезбедније.

Горан