Вјерујем да сви знате да је разговор на Тргу/Техника покренут и да сам се
потрудио да одговорим на све недоумице корисника како би се постигла сагласност
за укључивање ове екстензије на нашој Википедији. Међутим, постоје препоруке да
се прича озваничи класичном процедуром гласања. Нажалост бићу прилично заузет
наредних седмица и молио бих неког са листе ко је расположен да преузме
иницијативу и доведе ствар до краја, односно покрене процедуру гласања.
Расправа са Трга/Техника са својим садржајем се може пребацити на страницу
расправе пред гласање и позвати кориснике да опет гласају. Јбг...,
бирократија... :) Да сам очекивао да ће се одмах тражити да се одради класична
процедура гласања сам бих је покренуо, међутим нисам. Такође нисам очекивао да
ће корисници одмах гласати на Тргу...

Славен