Па, то би била пријатна промена. [?] Врло верујем да до тога доћи неће, с
обзиром да постоји сијасет "конкурентских" начина за такву врсту активности,
типа фејсбука, који су успут и захвалнији за такву комуникацију. Да би се
ико "дружио" на Њики, пре свега би требало да има интересовања наклоњена
писању енциклопедије. Увек се дружиш са људима, а најпре на нету, који имају
слична интересовања. Погледај форуме, увек имају неку тему која окупља
заинтересоване.

С друге стране, није новост да се чланци неке интернет-енциклопедије или
речника на неки начин "лајкују".  Више пута сам видео оних пет звездица на
крају где ћеш ти одабрати једну од њих у зависности од оцене. Па, ипак,
нисам сигуран да су ти сајтови постали центар било каквог дружења.

Углавном, можда сам у криву. Остаје да се види, а ја једва чекам. :)

<<330.gif>>