Pershendetje Liridon,
Shpresoj qe gjerat te jene duke shkuar shkelqyeshem per ty ne Wiki Shqip
dhe mbi te gjitha ne jeten reale. Sic mund te vihet re nga historiku i
kontributeve te mia ditet e fundit nuk kam qene shume aktiv ne WikiShqip
per shkak se kam qene i zene me jeten private por edhe per shkak se kam
bere disa pastrime ne WikiEnglish ne lidhje me artikujt mbi Kosoven.

Dua te ndihmosh me dicka. Ketu
https://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Battle_of_Pollog  po behet votimi per
ndryshim te titullit. Ne fakt eshte humbje kohe sepse si "Pollog" si
"Polo"g nuk ka ndonje ndryshim te madh. Brenda mundesive voto "Oppose",
interesi i vetem ne kete rast eshte lodhja dhe merzitja e serbeve, thjesht
per ti dhene nje si lloj goditjeje psikologjike. Kam ne plan te kontaktoj
dhe kontribuese te tjere shqiptare ne Wikipedia.

Nuk mund te flas me shume per momentin per shkak te nxitimit.

Te gjithe te mirat.